1.1. Šie lietošanas noteikumi, turpmāk – Lietošanas noteikumi, nosaka tīmekļa lapas www.keune.lv, turpmāk – Keune.lv, lietošanas un preču iegādes kārtību.
1.2. SIA “Orange Cosmetic”, reģistrācijas Nr.40103165580, adrese: Ūnijas iela 6, Rīga, LV-1084, turpmāk – OC, nodrošina Keune.lv pieejamo saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar Lietošanas noteikumiem.
1.3. Lietotājs ir rīcībspējīga fiziska vai juridiska persona, kas iepērkas Keune.lv vai izmanto citus Keune.lv pakalpojumus. Nepilngadīgas fiziskās personas no 14 līdz 18 gadiem Keune.lv pakalpojumus izmanto vienīgi ar vecāka vai aizbildņa atļauju, izņemot gadījumus, kad to rīcībā ir pašu ieņēmumi.
1.4. Ja Lietotājs iegādājas Keune.lv piedāvātās preces, Lietošanas noteikumi tiek uzskatīti par juridiski saistošu dokumentu, kurā noteiktas pušu tiesības un pienākumi, saistībā ar preču iegādi, samaksu par tām, kā arī preču piegādes un atgriešanas nosacījumi.
1.5. Ja Lietotājs vēlas iegādāties preces Keune.lv, Lietotājam pirms preču iegādes ir pienākums iepazīties ar Lietošanas noteikumiem un pirms darījuma pabeigšanas apstiprināt šo iepazīšanos. Tādējādi, ja Lietotājs ir iegādājies preci Keune.lv, ir uzskatāms, ka Lietotājs ir iepazinies ar Lietošanas noteikumiem un tiem piekrīt. Vienlaikus, piekrītot Lietošanas noteikumiem, Lietotājs arī apstiprina, ka tam ir tiesības reģistrēties un iegādāties preces interneta veikalā Keune.lv atbilstoši Lietošanas noteikumiem.
1.6. Ja Lietotājs mēģina jebkādā veidā kaitēt Keune.lv darbībai, stabilitātei, drošībai, vai citādi neievēro šos Lietošanas noteikumus, OC ir tiesības atcelt Lietotāja reģistrāciju, vai citādi ierobežot Lietotāja piekļuvi interneta veikalam Keune.lv.
1.7. OC patur tiesības jebkurā brīdī vienpusēji grozīt un papildināt Lietošanas noteikumus. Lietotājam iepērkoties Keune.lv, tiek piemēroti Lietošanas noteikumi redakcijā, kas ir spēkā preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Lietotājam ir jāiepazīstas ar Lietošanas noteikumiem katrā iepirkšanās reizē.
1.8. OC patur tiesības mainīt preču sortimentu, cenu, vai arī noteikt precēm speciālo cenu. Preces Lietotājam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā preču pasūtījuma veikšanas brīdī.
2.1. Veicot pirkumu Keune.lv, Lietotājam ir obligāti jāievada savs vārds, uzvārds, preces piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasts, jo šie dati OC nepieciešami preču pirkuma līguma noslēgšanai ar Lietotāju, lai nodrošinātu saziņu ar Lietotāju, kā arī preču piegādi Lietotājam.
2.2. Lietotājs ir pilnībā atbildīgs par pirkuma formā norādīto datu pareizību, kā arī par sniegto datu pareizību, veicot pirkumu Keune.lv. Ja Lietotājs veicot pirkumu, norādījis neprecīzus vai nepareizus datus, OC nav atbildīgs par datu pareizību un no tā izrietošajām sekām un ir tiesīgs pieprasīt no Lietotāja tiešo zaudējumu kompensāciju.
2.3. Lietotājs piekrītot šiem Lietošanas noteikumiem un Privātuma politikai, piekrīt, ka uz norādīto e-pastu tiks nosūtīti paziņojumi, kas nepieciešami pasūtījuma, apmaksas un piegādes informācijas sniegšanai.
2.4. OC garantē, ka Lietotāja dati tiks izmantoti tikai preču iegādes, piegādes un tiešā mārketinga nolūkos.
2.5. OC apņemas nodrošināt Lietotāja sniegto personas datu konfidencialitāti un aizsardzību, un apņemas neizpaust Lietotāja personas datus trešajām personām, izņemot OC partneriem, kas nodrošina preču piegādi Lietotājam, vai sniedz citus ar pasūtījumu izpildi saistītos pakalpojumus, kā arī valsts institūcijām normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos ja tam ir likumīgs pamats.
3.1. Preces pirkuma līgums starp OC un Lietotāju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Lietotājs, izvēloties preci(-es), ir izveidojis iepirkumu grozu un noklikšķinājis uz “apmaksāt pirkumu”. Lietotājam ir pienākums Lietošanas noteikumos paredzētajā kārtībā un termiņos samaksāt par precēm.
3.2. Pirkuma līgumi tiek reģistrēti un glabāti Keune.lv datu bāzē.
3.3. OC piekrīt piegādāt Lietotāja pasūtītās un apmaksātās preces uz Lietotāja pasūtījumā norādīto adresi, pamatojoties uz nosacījumiem, kas noteikti Lietošanas noteikumu 5. punktā.
3.4. Ja OC neizdodas sazināties ar Lietotāju 3 (trīs) darba dienu laikā kopš pasūtījuma noformēšanas, pasūtījums tiek atcelts, OC atmaksā Lietotājam atpakaļ naudu tikai par preci, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.
3.5. Ārkārtas situācijā, kad neparedzētu apstākļu dēļ OC nevar nodrošināt interneta veikalā Keune.lv iegādātās preces piegādi, OC apņemas piedāvāt līdzīgu produktu, sazinoties ar Lietotāju pa viņa norādīto tālruni vai e-pastā. Ja Lietotājs nepiekrīt, OC atmaksā Lietotājam par nepieejamo preci samaksāto naudu pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no brīža, kad Lietotājs atsakās no līdzīga produkta.
4.1. Preču cenas interneta veikalā Keune.lv norādītas euro, PVN ir iekļauts cenā.
4.2. Lietotājs maksā par precēm ar bankas pārskaitījumu, apmaksājot e-pastā saņemto rēķinu par Lietotāja pasūtīto preci. Maksājuma uzdevumā jānorāda rēķina numurs. Visi dokumenti – rēķins, preču piegādes pavadzīme – tiek sagatavoti elektroniski un ir derīgi bez paraksta.
4.3. Ja ir izveidojusies pārmaksa par precēm, OC to atmaksā Lietotājam ar pārskaitījumu uz bankas kontu, no kura Lietotājs veica samaksu par precēm.
5.1. Lietotājs, izvēloties piegādes veidu, apņemas norādīt precīzu piegādes adresi. Preču piegāde notiek tikai Latvijas teritorijā.
5.2. Piegādes maksa Latvijā ir atbilstoša Omniva noteiktajam piegādes cenrādim – 2 EUR (divi euro). Ja Lietotāja pasūtījuma summa ir vairāk par 50.00 EUR (pieci desmiti euro), tad preču piegāde ar Omniva Lietotājam ir bezmaksas. OC patur tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskatiem mainīt minimālās pasūtījuma summas apmēru, sākot no kuras piegāde ir bezmaksas.
5.3. OC darīs visu iespējamo, lai nodrošinātu to, ka pasūtītās preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk. Aptuvenais piegādes laiks 1-2 (viena līdz divas) darba dienas pēc pirkuma pabeigšanas.
5.4. Ja preču piegāde Lietotājam nav iespējama Lietotāja vainas vai no Lietotāja atkarīgu apstākļu dēļ (piemēram, Lietotājs ir norādījis nepareizu piegādes adresi), preces netiek sūtītas atkārtoti, bet pasūtījums tiek atcelts. Šādā gadījumā OC atmaksā Lietotājam atpakaļ naudu tikai par preci, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.
6.1. Visu Keune.lv pārdodamo preču īpašības ir norādītas preces aprakstā pie katras preces. OC nodrošina Keune.lv veikalā pārdodamo preču galveno īpašību (informācija par ražotāju, preču grupa, tilpums u.tml.) atbilstību faktiskajām preču īpašībām un līguma noteikumiem. Kritēriji preces atbilstībai līguma noteikumiem norādīti Patērētāju tiesību aizsardzības likumā.
6.2. Vietnē Keune.lv nopērkamajām precēm tiek piemērota attiecīgajos tiesību aktos noteiktā garantija.
6.3. Ja pēc preces saņemšanas Lietotājs (6. sadaļas izpratnē patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē – fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību) konstatē, ka prece neatbilst līguma noteikumiem, tad Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā divu gadu laikā no preces saņemšanas dienas Lietotājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu OC par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Prasījuma pieteikumu Lietotājs iesniedz OC divu darbadienu laikā no dienas, kad atklājis preces neatbilstību līguma noteikumiem.
6.4. Pēc 6.3.punktā noteiktā termiņa beigām Lietotājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces neatbilstību līguma noteikumiem, ievērojot preces garantijas termiņu.
6.5. Līguma noteikumiem neatbilstošas preces gadījumā Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai OC veic vienu no šādām darbībām: 1) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;
2) apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
3) attiecīgi samazina preces cenu;
4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu. 6.6. Vispirms Lietotājs ir tiesīgs lūgt OC bez atlīdzības novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmainīt pret līguma noteikumiem atbilstošu preci, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi (nesamērīgi, ja tas rada OC izmaksas, kas nav samērīgas ar citu 6.5.punktā norādīto alternatīvo līdzekli, ņemot vērā preces vērtību bez neatbilstības, neatbilstības nozīmību un to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada patērētājam būtiskas neērtības).
6.7. Ja nav iespējas novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmainīt pret līguma noteikumiem atbilstošu preci, tad Lietotājs ir tiesīgs lūgt, lai OC attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Samazinot cenu vai atceļot līgumu un atmaksājot naudas summu, OC var ņemt vērā preces nolietojumu vai labumu, ko Lietotājs guvis, lietojot preci, un par ko līgumslēdzējas puses ir vienojušās.
6.8. Maznozīmīgas preces neatbilstības līguma noteikumiem gadījumā (tā būtiski nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā) un tādas, kas nevar būtiski ietekmēt Lietotāja iespējas preci izmantot, Lietotājs nevar prasīt, lai OC atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu.
6.9. Iebildumus un lūgumus par preces neatbilstību līguma noteikumiem Lietotājs var izteikt OC gan mutvārdos, gan rakstveidā, nosūtot iesniegumu OC uz adresi Ūnijas iela 6, Rīga, LV-1084.
7.1. Ja Lietotājs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad 7. sadaļā noteiktajā kārtībā Lietotājs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot OC iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
7.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Lietotājam ir jārīkojas šādi:
7.2.1. Lietotājs elektroniski e-pastā nosūta paziņojumu uz OC e-pastu: veikals@keune.lv E-pasta paziņojumā Lietotājs norāda atgriešanas objektu (preces nosaukumu), pasūtījuma numuru un bankas konta numuru, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par atgriežamajām precēm samaksāto naudas summu. Atteikums jānosūta uz OC e-pastu veikals@keune.lv. Par elektroniskā formā uz e-pastu saņemtu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu OC pēc tā saņemšanas paziņo Lietotājam;
7.3. Uzskatāms, ka Lietotājs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (14 dienas), ja Lietotājs paziņojumu par atteikuma tiesību izmatošanu nosūta OC no Lietošanas noteikumu 7.2.punktā norādītajā veidā pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdus gadījumā Lietotājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanas faktu un termiņu.
7.4. Lietošanas noteikumu 7.2.1.punktā norādītajā kārtībā pēc informācijas par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs nosūta preci pa pastu atpakaļ OC, nodrošinot preces piegādi šādā adresē: Ūnijas iela 6, Rīga, LV-1084, bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, vai arī minētajā termiņā patstāvīgi nogādā preci OC uz minēto adresi. Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces nosūta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Lietotājam ir pienākums saglabāt pierādījumu par preču atpakaļ nosūtīšanas datumu. OC hoiatab, et saadetist, mis saadetakse posti kaudu tagasi ainult postkontorisse, mitte aga tegelikult saadetise nimetatud OC-aadressile toimetamist, ei loeta kättesaaduks, OC ei ole kohustatud sellistele saadetistele postkontorisse järele tulema.
7.5. Ja Lietotājs izmantojis Omniva kurjera vai pakomāta pakalpojumu preces saņemšanai, abos Lietošanas noteikumu 7.2.punktā minētajos veidos Lietotājs ir tiesīgs nosūtīt preci atpakaļ OC, šim nolūkam izmantojot preces sūtījumam pievienoto atgriešanas kodu.
7.6. OC bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Lietotāja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu un saņēmis atgriežamo preci, atmaksā Lietotājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā par preču piegādi samaksātos piegādes izdevumus. Atmaksājamo naudas summu OC pārskaita uz bankas kontu, ko Lietotājs norādījis, izmantojot atteikuma tiesības.
7.7. OC patur tiesības aizturēt par preču pirkumu samaksātās naudas summas atmaksu Lietotājam līdz brīdim, kad OC būs saņēmis no Lietotāja tā atgriezto preci vai arī būs saņēmis Lietotāja apliecinājumu par to, ka Lietotājs preci ir nosūtījis atpakaļ OC, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
7.8. Preces atgriešanas tiešās izmaksas sedz Lietotājs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt pa pastu, patērētājs sedz visas ar preces atgriešanu saistītās izmaksas.
7.9. Lietotājs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
7.9.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris preces iepakojumu;
7.9.2. prece nedrīkst būt bojāta;
7.9.3. prece nav lietota, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes, drošības plēvītes u.c.);
7.9.4. atgriežamai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
7.10. OC ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
7.11. Lietotājs ir atbildīgs par preces kvalitātes saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Lietotājs ir atbildīgs par preces visa veida vērtības samazināšanu, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašību vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece jāatgriež tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tika saņemta, noteikti atgriežot preces iegādes dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, OC ir tiesības atteikt pieņemt preci, kā arī neatmaksāt Lietotājam par preci samaksāto naudu.
8.1. OC sazinās ar Lietotāju, izmantojot e-pastu, pasta adresi vai tālruņa numuru. Lietotājs var izmantot jebkādus saziņas veidus, kas ir uzskaitīti Keune.lv sadaļā – kontakti.
9. Atbildība
9.1. OC ir atbrīvots no jebkādas atbildības visos gadījumos, kad zaudējumi rodas sakarā ar to, ka Lietotājs rīkojas pretēji labai gribai un Keune.lv Lietošanas noteikumos norādītajai kārtībai.
9.2. Rodoties zaudējumiem, vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.
9.3. Keune.lv nav atbildīgs par Keune.lv veikala attēlos redzamo preču nebūtisko īpašību (faktiskais izmērs, formas vai toņa nianses u.tml.) neatbilstību faktiskajām preču īpašībām Lietotāja izmantotās ierīces ekrāna parametru, apgaismojuma vai jebkādu citu līdzīgu ārēju apstākļu dēļ.
9.4. OC nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus OC saprātīgas kontroles, kas ietver, bet neaprobežojas ar streikiem, valdības rīkojumiem, karadarbību vai nacionālā mēroga ārkārtas stāvokli, terorisma draudiem vai terorisma aktiem, vides vai klimata anomālijām, trešo personu vainas dēļ, traucējumiem interneta savienojumā, kā arī datoriekārtu un programmatūras atteikuma gadījumos. Šādu nepārvaramas varas apstākļu gadījumā OC centīsies novērst radušos kavējumus pēc iespējas ātrāk.
10.1. Attiecības starp Lietotāju un OC regulē Lietošanas noteikumi, kā arī Latvijas Republikas tiesību akti.
10.2. Radušos jautājumu vai domstarpību gadījumā, Lietotājs telefoniski vai izmantojot e-pastu sazinās ar OC klientu apkalpošanas servisu. Visas radušās domstarpības puses pēc iespējas risina pārrunu ceļā. Lietotājam, kurš ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), ir iespēja īstenot un aizsargāt savas patērētāja likumīgās tiesības Patērētāju tiesību aizsardzības likumā un ar to saistītajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.
Ettevõte – SIA “Orange Cosmetic” (edaspidi – Ettevõte), reg. Nr: 40103165580, juriidiline aadress: Únijas iela 6, Riia, LV-1084, veebileht: www.keune.lv, e-posti aadress: keune@keune.lv Andmesubjekt – füüsiline või juriidiline isik, keda saab otseselt või kaudselt tuvastada . Klient – füüsiline isik (andmesubjekt), kes kasutab, on kasutanud või on avaldanud soovi kasutada Börsi poolt pakutavaid teenuseid või on nendega muul viisil seotud või selle kohta on edastatud teavet teenuse osutamise tagamiseks. teenusest. Isikuandmed – igasugune teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku kohta. Andmetöötlus – igasugune tegevus või tegevuste kogum, mida teostatakse automaatsete vahenditega või ilma isikuandmete või isikuandmete kogumitega, näiteks andmete kogumine, registreerimine, korraldamine, struktureerimine, salvestamine, kohandamine või muutmine, otsimine, vaatamine, kasutamine, avalikustamine, nende saatmine, levitamine või muul viisil kättesaadavaks tegemine, samuti andmete sobitamine või kombineerimine, piiramine, kustutamine või hävitamine. Andmetöötleja – on füüsiline või juriidiline isik, avalik-õiguslik asutus, asutus või muu organ, kes töötleb isikuandmeid vastutava töötleja nimel. Kolmas isik – füüsiline või juriidiline isik, avalik-õiguslik asutus, asutus või struktuur, kes ei ole andmesubjekt, haldaja, töötleja või isik, kes on volitatud töötlema isikuandmeid halduri või töötleja vahetu alluvuses. Andmesubjekti nõusolek – igasugune vabatahtlikult antud, konkreetne, teadlik ja üheselt mõistetav andmesubjekti soovide väljendamine, millega ta annab avalduse või selgelt jaatava toimingu vormis nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks. Profileerimine – igasugune isikuandmete automatiseeritud töötlemine, mille käigus hinnatakse füüsilise isikuga seotud isikuaspekte, eelkõige töötulemuste, majandusliku olukorra, tervise, isiklike soovide või huvide, usaldusväärsuse või käitumise, asukohaga seotud aspektide analüüsimiseks või prognoosimiseks. või liikumine, kuni sellisel töötlemisel on füüsilisele isikule õiguslikud tagajärjed või kuni see mõjutab oluliselt füüsilist isikut sarnasel viisil.
1. Privaatsuspoliitika (edaspidi – poliitika) eesmärk on anda füüsilisele isikule – andmesubjektile – teavet isikuandmete töötlemise eesmärgi, õigusliku aluse, töötlemise ulatuse, kaitse ja töötlemisperioodi kohta andmete kogumise ajal. ja Andmesubjekti isikuandmete töötlemine. 2. Privaatsuspoliitika rakendub andmetöötlusele sõltumata sellest, millises vormis või keskkonnas Klient isikuandmeid esitab (isiklikult, interneti veebilehel, paberkandjal või telefoni teel jne). 3. Büroo hoolitseb Kliendi privaatsuse ja isikuandmete kaitse eest, austab üksikisiku õigust isikuandmete töötlemise seaduslikkusele vastavalt kehtivale seadusandlusele – Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli 2016. a määrus 2016/679. füüsiliste isikute kaitse isikuandmete töötlemise ja nende andmete vaba ringluse osas (edaspidi – määrus), füüsiliste isikuandmete töötlemise seadus ja muud eraelu puutumatuse ja andmetöötluse valdkonna kehtivad õigusaktid.
4. Ettevõte oma tegevuses:
4.1. kaitseb Andmesubjekti isikuandmeid administratiivsete, tehniliste ja füüsiliste turvameetmete rakendamisega niivõrd, kuivõrd need on proportsionaalsed võimalike riskidega;
4.2. teavitab ja selgitab, milliseid isikuandmeid on teenuste saamiseks vaja ja kuidas neid kasutatakse;
4.3. andmete edastamine kolmandatele isikutele toimub kooskõlas kehtiva regulatiivse raamistikuga;
4.4. rakendab meetmeid oma töötajate regulaarseks koolitamiseks ja teavitamiseks isikuandmete kaitse küsimustes, et vähendada võimalike intsidentide tõenäosust;
4.5.
rakendab sisekontrolli protseduure, mille abil on võimalik vähendada turvaintsidentide ja nende tagajärgede tõenäosust.
5. Ettevõte töötleb isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
5.1. koostööprotsessi tagamiseks (osalejate/klientide registreerimine, MK eeskirja nõuetele vastavate dokumentide väljatöötamine, programmi läbimist tõendavate dokumentide valmistamine jne):
5.2. lepingu ettevalmistamise ja sõlmimise eest;
5.3. liikme/klienditeeninduse jaoks;
5.4. vastuväidete läbivaatamiseks ja töötlemiseks;
5.5. arvelduste haldamiseks;
5.6. võlgade sissenõudmiseks ja sissenõudmiseks;
5.7. veebisaidi hooldamiseks ja jõudluse parandamiseks;
5.8. teenuste reklaamimiseks ja levitamiseks või ärilistel eesmärkidel;
5.9. luua ja hoida Seltsi sisemisi protsesse, tagada dokumendiringlus ja muud sisemised protsessid (nt lepingute ja muude dokumentide arhiveerimine) vajalikul ja piisaval määral;
5.10. riigi ametiasutustele ja operatiivtegevuse subjektidele teabe andmiseks normatiivaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses;
5.11. Ettevõtte toimimise tagamiseks sh. turvalisuse tagamiseks;
5.12. muudel konkreetsetel eesmärkidel, millest Andmesubjekti teavitatakse.
6. Ettevõte töötleb isikuandmeid järgmisel õiguslikul alusel:
6.1. lepingu sõlmimiseks ja täitmiseks, Andmesubjekti soovil lepingu sõlmimiseks ja selle täitmise tagamiseks;
6.2. normatiivaktide täitmiseks Seltsile siduvates normatiivaktides nimetatud kohustuse täitmiseks;
6.3. vastavalt Andmesubjekti nõusolekule;
6.4. Ettevõtte ja Andmesubjekti vahel olemasolevatest kohustustest või sõlmitud lepingust või seadusest tulenevate Ettevõtte õiguslike huvide realiseerimiseks.
7. Ettevõte ei avalda kolmandatele isikutele Andmesubjektide isikuandmeid ega teenuste osutamise ja lepingu kehtivuse ajal saadud teavet, sealhulgas teavet saadud teenuste kohta, välja arvatud:
7.1. kui sõlmitud lepingu raames tuleb andmeid edastada asjaomasele kolmandale isikule;
7.2. täitma mis tahes lepingu täitmiseks vajalikku või seadusega delegeeritud ülesannet;
7.3. vastavalt Andmesubjekti selgele ja ühemõttelisele nõusolekule;
7.4. normatiivaktides sätestatud isikutele nende põhjendatud nõudmisel, normatiivaktides määratud viisil ja ulatuses;
7.5. seaduste ja määrustega määratud juhtudel Börsi õigushüvede kaitseks, näiteks kohtusse või muudesse riigiasutustesse pöördumisel isiku vastu, kes on rikkunud selle Börsi õiguslikke huve.
8. Isikuandmeid ei edastata kolmandatesse riikidesse.
9. Büroo töötleb isikuandmeid kasutades kaasaegseid tehnoloogilisi võimalusi, arvestades olemasolevaid privaatsusriske ning Büroo käsutuses olevaid organisatsioonilisi, rahalisi ja tehnilisi ressursse. 10. Ettevõte täiustab ja täiendab pidevalt enda käsutuses olevaid tehnilisi lahendusi, arvestades valdkonna hetketrende ja pakutavaid võimalusi, lähtudes tuvastatud riskidest.
11. Ettevõte säilitab ja töötleb Andmesubjekti isikuandmeid seni, kuni eksisteerib vähemalt üks järgmistest kriteeriumidest:
11.1. ainult seni, kuni kehtib Andmesubjektiga sõlmitud leping;
11.2. seni, kuni Büroo või Andmesubjekt saab oma õigustatud huve realiseerida (näiteks esitada vastuväiteid või esitada või anda hagi kohtusse) välistes normatiivaktides sätestatud korras;
11.3. seni, kuni ühel poolel on seaduslik kohustus andmeid säilitada;
11.4. ajal, mil Andmesubjekti nõusolek vastavaks isikuandmete töötlemiseks kehtib, kui andmete töötlemiseks puudub muu õiguslik alus.
12. Pärast punktis 11 nimetatud tingimuste lõppemist Andmesubjekti isikuandmed kustutatakse.
13. Andmesubjektil on õigus saada õigustloovates aktides nimetatud teavet seoses oma andmete töötlemisega. 14. Andmesubjektil on vastavalt seadustele ja määrustele ka õigus taotleda Ettevõttelt juurdepääsu oma isikuandmetele, samuti nõuda Ettevõttelt nende täiendamist, parandamist või kustutamist või töötlemise piiramist seoses Andmesubjekt või õigus esitada vastuväiteid töötlemisele (sealhulgas isikuandmete töötlemisele, mis toimub ettevõtte õigustatud huvide alusel), samuti õigus andmete teisaldatavusele. Need õigused on täitmisele pööratavad ulatuses, milles andmete töötlemine ei tulene Ettevõtte kohustustest, mis on talle pandud kehtivate normatiivaktidega ja mida teostatakse avalikes huvides.
15. Andmesubjekt saab esitada taotluse oma õiguste teostamiseks:
15.1. kirjalikus vormis isiklikult Seltsi administratsioonis, esitades isikut tõendava dokumendi;
15.2. elektronposti vormis, allkirjastades turvalise elektroonilise allkirjaga;
16. Andmesubjekti taotluse saamisel oma õiguste teostamiseks hindab Büroo taotlust ja täidab selle vastavalt normatiivaktidele.
17. Büroo saadab vastuse andmesubjektile posti teel tema poolt märgitud kontaktaadressile tähitud kirjas või elektronpostiga, allkirjastades turvalise elektroonilise allkirja.
18. Büroo tagab andmetöötluse ja andmekaitse nõuete täitmise vastavalt normatiivaktidele ning rakendab Andmesubjekti vastuväidete korral asjakohaseid meetmeid vastulause lahendamiseks.
19. Andmesubjekti nõusolekul ja muudel õiguslikel alustel töödeldavate andmete isikuandmete kategooriate loetelu on kättesaadav Andmekategooriate lisas. 20. Andmesubjektil on õigus andmete töötlemiseks antud nõusolek igal ajal tagasi võtta samal viisil, nagu see anti. 21. Nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta andmesubjekti nõusoleku kehtivuse ajal tehtud andmetöötlust. 22. Nõusoleku tagasivõtmisega ei saa peatada andmete töötlemist, mis toimub muudel õiguslikel alustel.
Andmekategooriad
Ei. | Andmekategooria | Näited |
---|---|---|
1. | Isiku tuvastamise andmed | Nimi, perekonnanimi, isikukood/ID, sünniaeg, ametikoht, töö koht passi/ID number |
2. | Isiklikud kontaktandmed | Aadress, telefoninumber, e-posti aadress |
3. | Erikategooria andmed (tundlikud) | Terviseandmed, puude näit |
4. | Andmesubjekti kontaktandmed | Kontaktisiku nimi, perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber |
5. | Andmesubjekti andmed | Andmesubjekti lepingu number, andmesubjekti registreerimise kuupäev, olek |
6. | Andmesubjekti profiilide koostamise andmed | Töö kategooriasse kuulumine, täiendusõpe, õpe programmi jaoks (profiili koostamisel võetakse arvesse andmesubjekti andmeid analüüsi luba) |
7. | Sideandmed | Sissetuleva/väljamineva side tüüp, number, kuupäev, registreerija, sisu, kanal, kohaletoimetamise olek |
8. | Makseandmed | Makselepingu number, otsus, maksegraafik |
9. | Arveldusandmed | Arveldussüsteemi konto number, pangakonto number, arve number, kuupäev, summa, arve laekumise viis, maksekuupäev, võlasumma, võlgade sissenõudmise info |
10. | Vastulause andmed | Vastulause number, registreerimis-/lahendamise kuupäev, tüüp, kirjeldus |
11. | Andmesubjektide küsitlusandmed | Küsitluse nimi, saatmise kuupäev, vastused kuupäev, küsitluse küsimused ja vastused |
12. | Ettevõtte veebisaidil tehtud toimingud | IP-aadress, tehtud toimingute nimed, veebisaidi jaotis, kuupäev ja kellaaeg |
13. | Fotod ja pildid | Fotod sündmustest, pildistamise kuupäev |
14. | Video andmed | Videod üritustest, koolitusvideod, videovalve ettevõttes, salvestamise kuupäev |
15. | Juurdepääs süsteemide andmetele | Andmesubjektile määratud kasutajanimed ja paroolid |
16. | Nõusoleku teave | Andmesubjekti poolt väljendatud nõusoleku märk teemade kaupa, nõusolekud kuupäev ja kellaaeg, allikas |